Everything & Nothing

۲۲ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۶

Stop

بـــــــد به Stop برخوردم hanghead.gif

امیدوارم اشتیاق و ذوقتون رو از دست ندید!!

ولیـــــــــــ قول به زودی آپ کردن رو به شما عزیزان میدهم  ...

راستی یه موضوع دیگر !!!

به طبقه بندی موضوعی ممنون میشم دقت فرمایید !

چون اگر مطلبی غیر از شبکه آپ کنم ، عدم نمایش در صفحه اصلی رو انتخاب میکنم و فقط می توانید از طریق طبقه بندی موضوعی به آن دسترسی داشته باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
mahnaz hayati

نظرات  (۶)

خانم حیاتی از بابت به Stop خوردنتون بسیار متاسفم

شما که همیشه لبخند در چهره تون بوده و به قول دوستاتون، انرژی مثبتشون رو از شما میگرفتن و به قول معروف بهشون روحیه میدادید؛ وقتی شما به Stop بخورید، دیگه از بقیه چه انتظاری میشه داشت...

امیدوارم به زودی به مرحله Start برگردید و ما هم سعیمون این هست که بیش از پیش روی مطالبتون نظر بذاریم بلکه به قول خودتون سوالهای ما ادامه مسیر رو براتون هموارتر کنه

طبقه بندی موضوعی هم ک گفتید خیلی خوب بود، من به شخصه تا حالا به اون قسمت بلاگتون اصلا نگاه نکرده بودم

پیشنهادم این هست که سربرگی مجزا در بالای صفحه در نظر بگیرید و اون مطالب رو در اونجا جای بدید
اینطوری بقیه هم اون مطالب رو به راحتی نگاه میکنند و از دیدشون پنهان نمیمونه

با آرزوی موفقیت برای شما

پاسخ:
دوستان لطف دارنــــــــ
Stop شدنم بابت نبود سیستم و درگیری کارام هست وگرنه با شوووووق شما دوستان قطع به یقین همانگونه پر انرژِیـــــــــــ ادامه خواهیم داد :D
باشه حتما در سر فصل "درباره ی من بهش" اشاره میکنم ;)

ممنونـــــ از شما 
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۱ احمد تاج بخش
سلام...
چرا به STOP رسیدید تازه وبلاگتون داشت جان تازه می گرفت...عجب....منم دیگه حال نوشتن ندارم می خوام استاپ بزنم اما وبلاگ دوستانو می بینم انرژی می گیرم با این تفاسیر منم برم واسه استاپ وبلاگ........
پاسخ:
سلام
علت Stop رو در کامنت قبل گفتم :P
آقای تاج بخش 
آیا این درست است که به جای روحیه دادن به طرف مقابل ما هم استاپ کنیم؟؟
آیا این درست است شانه خالی کنیم؟؟
آیا این درست است مخاطبین خووود را چشم انتظار بگذاریم؟؟؟
آیا این درست است زحمات دوستان برای جان گرفتم این وبلاگ ها رو در نظر نگیریم؟؟؟

الان متنبهــــــــــ شدیــــــــــــد؟؟؟؟ :D :D :D 
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۸ شیما اسلامی فر
فدایــــــ سرت دوستم تا تو بیای ما هر روز میایم سر میزنیم بهت تا هی ببنی هنوز بازدیدکننده های پر و پاقرص داری... زودتر بیای مطالب جدید بذاری :P
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۰ احمد تاج بخش
الان شدیدا متنبه شدم....دیگه رفتم واسه نوشتن مقاله جدید...
خوش بگذره...:D:D:D
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۴۸ میثم هوشمند
چقدر هوا گرمه
چقدر هندوانه میچسبه! :)
خانم حیاتی طرح دسته بندی خیلی خوبه
با سربرگ هم من موافقم
تازه میتونید با کد نویسید آخرین مطالب بلاگ را در بخش خاصی از صفحه همیشه نمایش بدهید!
موفق باشید
سر بزنید به بخش ویرایش قالب بلاگ و راهنمای کدها
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۹ سارا زکی زاده
ما منتظر start هستیم!
ایشالله رفع مشکل بشه به مطالب جدید و پست های پشت هم برگردی به وبلاگت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی